Totaal aantal pageviews

donderdag 9 juni 2011

Een week lang bloggen

Vandaag is een historische dag. Ik blog namelijk precies een week. Noem het gerust een mijlpaal in de geschiedenis van dit blog.
Zo zagen wij als eerste het artikel bloggen voorbij komen. Een blog waar de historische zin:  Ik blijf toch een schrijfhoer, nu nog klanten vinden die me kunnen waarderen.” vandaan komt. Een zin die nog duizenden malen gequote werd door menig schrijver.
Na dit eerste hoogtepunt werd het leerzame artikel over de EHEC-bacterie geschreven(. Een artikel op aanvraag van een boze klant van deze schrijfhoer. Volgens onderzoek is het IQ van de lezers duidelijk vooruitgegaan na dit waanzinnige artikel.
Daarna kwamen de pannekoeken-artikelen. Artikelen waarvan ik hoop dat mijn familie ze niet leest. Gelukkig heeft u allen, lezers van het eerste uur, uw mond wijselijk gehouden. Geen links naar deze blogs, we doen net alsof ze niet bestaan...
Alsof deze artikelen niet genoeg vreugde hadden gebracht gooide ik gewoon nog een artikel online! De vrouw LIJKT slimmer dan de man werd een daverend succes. Vertaald in maarliefst 143 talen. Gelezen door een miljoenenpubliek. Het artikel had volgens het AD “een literaire prijs verdient”. Waarvan akte.
Meer dan voetbal was het eerste serieuse artikel. Je moet het lezen om te begrijpen waarover het gaat. Alvast bedankt voor het lezen...
Internet verslaving was een regelrechte hit. Herkenbaar zeiden velen mensen. Ontroerend. Geschreven met hart voor de zaak. Uiteraard onderschrijf ik jullie mening. Het was een meesterwerk, ik geef het heel eerlijk toe.
Voor week twee van dit blog zoek in nog inspiratie. Mocht je iets weten, zeg het gewoon. Op school, twitter, op dit blog. Waar dan ook, ik ben beschikbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten