Totaal aantal pageviews

woensdag 1 juni 2011

EHEC bacterie

De EHEC bacterie, kom er maar eens op. Ik kwam er niet op, Luigi kwam erop. Of ik is een keer over iets interessants wilde schrijven... Dat ik nog maar een blog geschreven had deerde hem niet in zijn vlijmscherpe kritiek.
Maar ach, wat maakt het uit. Ik ben als een vrijwilliger van doe een wens stichting. Ik in de rol van vrijwilliger, Luigi in de rol van gehandicapt kind die over een aantal maanden dood is. Wat erger is lijkt me duidelijk, wie wordt er nou vrijwiligger?!
EHEC bacterie staat voor Eerste Hulp bij EConomie. In de net geweeste gestresste examen tijd is het een bacterie die in het illegale circuit goud waard is. Eigenlijk is de EHEC bacterie economie. Marktwerking ten top.
De kunst is als verkoper van de EHEC bacterie hem op het juiste moment te verkopen. Na de examens is hij natuurlijk geen drol meer waard. Vaak zien we dan ook dat verkopers net doen alsof de EHEC bacterie bijna op is. Dit doen ze omdat ze hopen dat er dan meer EHEC bacteriën verkocht gaan worden.
Dit gebeurt dan ook. Volgens onderzoek van het CBS gaat er voor bijna hondertachtig miljoen euro op in deze industrie. Een waanzinnig bedrag.
Voor meer informatie over de EHEC bacterie verwijs ik jullie graag door naar de heer van Riel. Hopende jullie genoeg geïnformeert te hebben. Hoogachtend, de blogger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten