Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 juli 2011

Inspiratie zoekende


Daar zit je dan, je voelt de druk van duizenden mensen die je blog lezen. Honderden mensen spreken je op school aan. Waar blijft toch dat verdomde nieuwe stuk op je blog!!!

Tijd genoeg om te schrijven, daar ligt het deze keer niet aan. Maar een onderwerp verzinnen blijft lastig.
Zal ik wat schrijven over dat oude vrouwtje die mij aansprak? Die mevrouw die met haar gekrulde geverfde haar zo schitterend vertelde over vroeger? Nee, niet interessant genoeg. Ik zou er nog geen tien zinnen over kunnen schrijven.
Die meneer uit de kroeg dan? De man die vertelde hoe je op een avondje seks kan hebben door het gewoon te vragen?
Nee, niet grappig genoeg. Ik herinner me er ook niet meer zo veel van. Elf regels vol schrijven over hem lukt nog wel, daarna is het klaar. Ik weet dan niks boeiends meer te schrijven. Hij had een kale kop, Humberto Tan zou er jaloers op zijn. Maar om daar nu iets over te schrijven, ik maak mezelf er in ieder geval niet vrolijk mee.
Treurig kijk ik in mijn glas vol water, ik heb nog geen slok genomen. Ik wacht op inspiratie. Jullie zijn welkom om te helpen.

1 opmerking:

  1. Hee Jasper,

    Leuk blog heb je. Er is alleen een tijdje niks gepost, maar volgens mij werk je er nu al aan :)
    Je schrijft interessant.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen